Kamera Linux

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Prosinec 6 17:09:18 CET 2005

Martin Mancuska <mancuska na acp.sk> wrote:
> Dobry
> Mam kameru pripojenu cez 1394. Potreboval by som s nej stahovat obraz a
> v realnom case ho citat nejakym inym sw. Malo by to asi fungovat nejako
> tak ze ho pomocou asi dvgrab poslem do pipe a potom ho inou aplikaciou
> citam. Ale toto sa my nejako nedary. Skusali ste uz nieco podobne?

dvgrab --format dv1 --noavc - | mencoder -cache 10000 -ovc lavc -lavcopts vqscale=3 -oac mp3lame -lameopts preset=80 - -o vystup.avi

pisem to spamati ale takto nejako mi to fungovalo

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |