samba - linuxclient není vidět

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Prosinec 7 01:17:54 CET 2005

Dobrý den!

Situace - síť se sambou (3.0.13) v síti je několik počítačů s win 98, win xp a
jeden stroj s Linuxem (SuSE 9.3).
Ta Linuxová stanice není vidět v patřičné skupině, přitom v konqueroru z té
stanice (smb://skupina) můžu normálně prohlížet sdílené oddíly ostatních a
dokonce zapisovat do patřičného oddílu na serveru.
Nenapadá vás, kde by mohl být problém?
Kde má vlastně ten linuxový klient konfigurák, nikde se mi ho nepodařilo
najít.
Kam se podívat či co nastavit, abych viděl co je shnilého, V logu jsem nenašel
nic divného, kromě toho, že neloguje do souboru s názvem dané stanice, ale do
logu s její IP, což asi o něčem vypovídá...

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Umění je k tomu, aby znepokojovalo, věda uklidňuje.
                                                        Georges Braque