problem s DNAT

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Středa Prosinec 7 09:00:44 CET 2005

> Mam pocit, ze aby to fungovalo tak jak chcete, budete muset
> pouzit SNAT.

Vas pocit vas neklame, ale v tom to neni.

>   Ve vnitrni siti vam to funguje proto, ze klienti
> pravdepodobne neresi
> odkud pakety prichazeji a jsou na stejnem segmentu site. Vy totiz
> poslete pozadavek na verejnou IP a ten je preposlan na
> vnitrni IP pop3.

Prave ze _neni_ preposlan, ac by podle pravidel byt mel.

> Ten jiz ovsem neodpovida fw, ale primo klientovi (zdrojova adresa
> zustane!) ,jelikoz k nemu zna cestu.

Ne, SNAT tam mam nastaveny samozrejme take, zas az tak se v tom
orientuju. Jenze, jak uz jsem psal vyse, ten paket vubec neprojde
FORWARD chainem, natoz aby se dostal do POSTROUTINGu, kde je ten
SNAT ...

Zdenek Prchal