sms upozorneni na mobil (qmail + vpopmail)

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Středa Prosinec 7 10:49:04 CET 2005

Milan Suchánek píše v Út 06. 12. 2005 v 16:32 +0100:

> Pouzivam to uz nekolik let a bez problemu. Jen misto posilani mailu
> natvrdo rovnou na mobil pouzivam skriptik, ktery posle jen info od
> koho mail je a subject.
>
> Potom v /home/vpomail/domains/domena.cz/user1
> bude soubor .qmail obsahovat zhruba toto:

> /home/vpopmail/domains/domena.cz/user/Maildir/
>
> Vami popsane reseni by melo fungovat take, jak se ta chyba projevuje?
> Mail nedojde nikam, nebo jen uzivateli?
Dá se ten skript někde stáhnout? Nebo mohl byste mi ho poslat? Používám
přeposílání bez skriptu a pokud má mail přílohy, tak se vrátí jako moc
velký.

Bohužel stále nenacházím čas ho sám napsat.

Předem díky.

Pavel

--
Pavel Lisý <pali na tmapy.cz>