RE: samba - linuxclient není vidět

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Středa Prosinec 7 13:26:13 CET 2005

dobrý den,
> -> No a kdo ty data bude nabízel klientům na Woknech ? Přece server !
>
> No vždyť to taky dělá, jenom nerozumím tomu, proč bych na
> linuxové stanici
> musel rozjíždět _druhý_ samba server jenom proto, aby ta
> stanice byla v síti
> vidět?
.... nějak mi uniká, co by na takové stanici, která síti nic
nenabízí, bylo vidět. Pokud už bude nabízet nějaké svoje prostředky,
pak je to jiná, ale to jsme zpátky u toho, že tam musí být _server_.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz    nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které
by bez nich vůbec neexistovaly......