RE: samba - linuxclient není vidět

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Středa Prosinec 7 13:49:01 CET 2005

> Čili, abych to zhrnul, mám-li M$ síť se Samba serverem a
> několika linuxovými
> stanicemi, tak potřebuji na _každé_ té linuxové stanici
> rozjet Samba server,
> aby mohly v té síti normálně pracovat?

... jde o to, co si představujete pod takým "normálně pracovat".
Pokud se z každé té stanice mají nějaké její prostředky sdílet,
pak ano, na každé musí běžet i server. Moje představa je sice
trochu jiná - vše je nabízeno serverem, veškeré např. dokumenty
jsou i tam ukládány (i kvůli jejich správě, zálohování atd.) a tudíž
stanice jsou z tohoto pohledu nezajímavé a netřeba je ani vidět,
natož k nim nějak přistupovat, ale jak se říká "proti gustu žádný
dišputát"

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz    nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které
by bez nich vůbec neexistovaly......