multiplatformni GUI

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Prosinec 7 15:31:42 CET 2005

soban wrote:
> Zdravim! Nemate pls nekdo zkusenosti s Qt, wxWidgets, Mono a GTK+?
>
> Potrebuju vytvorit prenositelne GUI a nevim co si vybrat, kazde ma
> svoje plus i minus:/
> Požadavkem je přenositelnost mezi  různými OS, dostupnost
> vývojových nástrojů, kvalitní komponenty (file  dialog etc.) a
> nejlépe GPL licence. Aplikace ma byt primarne pouzivana na Gentoo pod
> Gnome desktop - nedochazelo by pri pouziti Qt k problemum (svazanost
> Qt s KDE)?
Mno ja jsem objevil Tk a zatim jsem napsal par veci, ktere na Linuxu i
Windows vypadaji dost podobne a dost podobne se i chovaji. Obcas tam sice
musi byt nejake to
    if(jedeme_na_widlich) ...
ale ne moc casto. Je to spis kosmeticka otazka, protoze widelnik nenajde
soubor, kdyz se mu zobrazi cesta
    C:/Dokumenty/Dopis.txt
ale zato rozumi co je
    C:\Dokumenty\Dopis.txt
:-)
Koukal jsem na rozdily mezi klasickym Tk a GTk a nejak mi pripadalo, ze bych
se do toho GTk nemel moc hrnout. Uz ale nevim proc, jestli kvuli podpore Tk
na CPANu, nebo proc vlastne.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz