multiplatformni GUI

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka na st.com
Středa Prosinec 7 18:26:02 CET 2005

Ja volim wxWidgets. V praci je pouzivame 2 roky pro ruzne prilezitosti,
doma jsem je taky pouzil na par veci. A kompiluji pro Linux (GTK) a Win32
(MinGW, VisualC++).

Existuji "kreslice" GUI interface - napr. DialogBlocks, wxGlade, existuje
primo modul do Dev-CPP (jmenuje se wxdevcpp nebo tak nejak)...

VP