multiplatformni GUI

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Prosinec 9 04:04:27 CET 2005

Michael Heca wrote:

> Na to je ve file subcommand aby prekladal nazev souboru do formatu
> srozumitelneho cilove platforme na ktere bezi.

Ja widelnikem nemyslel Perl na Windows, ale uzivatele Windows :-) Perlu je
samozrejme milejsi, kdyz dostane cestu jako C:/Dokumenty/Dopis.txt, ale
C:\\Dokumenty\\Dopis.txt zkousne taky.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz