ADSL modem Speedtouch Home POTS - zprovoznění

Martin Pokorny konf na cronax.com
Pátek Prosinec 9 08:36:27 CET 2005

Problem bude, ze nevis, co delas. Jak bylo receno vyse, tp-modem se
chova jako jiny kompl (router). Zadne moduly pro PPPoA/PPPoE se zavadet
nebudou, Yast ani nic jineho nema sanci najit zadny ADSL modem.

Jak uz ti doporucovali - pripoj to na nejakou jinou masinu s graficky
browser, zadej http://10.0.0.138 a postupuj dle navodu telecomu. Je
pokud pujdes presne krok po kroku, je udelany blbuvzdorne.

Vychozi branu musis nastavit na 10.0.0.138 a doporucuji nastavit na eth0
IP pevnou, libovolno jakou (krom 10.0.0.138 a 10.0.0.120).

Slape to jak hodinkym jenom musis vedet, co delas.

M.