MDV2006 ati radeon(xorg) vs. fglrx (ati.com)

luc xxlucas na seznam.cz
Pátek Prosinec 9 09:54:10 CET 2005

Dne pá 9. prosince 2005 00:01 Karel Petru napsal(a):

> Jake pouzivate rozliseni? fglrx 8.16.cosi neumelo nektere netypicke
> rozliseni (napr. 1280x800) a na notebooku s wide screen pak pouzil
> 1024x768.
 nyni pouzivam 1280x1024, coz si myslim ze neni atypicke ....radeji bych
pouzival 1400 x 1050, ale s tim rozlisenim ma fglrx vubec problemy ...
roztahne ho moc takze okraje jdou mimo monitor a musim plochu
"rolovat" ...ale spokojil bych se s rozlisenim 1280x1024 bez toho
blbleho rozmazani ....nebo holt budu muset ozelet 3d akcelaraci ...

fakt nikdo nepouzivate ovladace od ati.com ???

--
luc
Linux 2.6.12-12mdk-i686-up-4GB Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz