Volant a linux

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Pátek Prosinec 9 12:54:15 CET 2005

Dne pá 9. prosinec 2005 12:23 MaReK Olšavský napsal(a):
"Re: Volant a linux"

> Nene, GamePort mi nebehal jeste pred instalaci Cedegy (vim, ze je to
> prasecinka v rpm distrech, ale instaloval jsem ze zdrojaku z CVS stromu,
> 60$ rocne je primerene, ale ne situaci, jaka u nas je tento rok).
> Pamtuji, ze kdyz jsem mel pred 2 lety ATInu, Mandriva Gameport nastavila
> a stacilo jen pripojit joyneco...
> Buhvi, jestli neni problem v tom, zeby se ignorovalo nastaveni zapnuti a
> vypnuti onboardovyho GP v BIOSu, Linux nasel oba, na stejny adrese
> (pravdepodobne) a ty se mu "popraly". To se mi nezda, protoze je vypla
> [...]

Tady mě jen napadá zkontrolovat, zda je opravdu gameport v SETUPu vypnutej,
nebo zda náhodou nefunguje na tom ON board, ze zkušeností vím, že onboard
zařízení mívaj většinou při konfliktu přednost, nebo nefunguje ani jedno.
Jinak už mě dochází nápady.

--

Antonín Mička