spamassassin a velikost mailu

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Pátek Prosinec 9 17:46:25 CET 2005

Preji pekny den,

da se na SA nejak nastavit, aby mi maily, jejichz velikost je > n
nekontroloval a byly automaticky ok? Zatim se mi to nikde nepodarilo najit.
Jedna se mi o to, ze mam slaby server a zakaznik chce mermomoci prijimat
prilohy okolo 50MB, ale SA mi pri takto velkych mailech uplne odstavi server
(load average = 70).

Snazim se jim vysvetlit, ze posilat takovato hebeda mailem je uz trosku moc,
na to je ftp, ale nechteji o tom slyset, protoze by se museli naucit
pracovat s ftp. :-( Ze prý jinde to jde a maji to nastaveno na 200 MB.
Jaky je vas nazor na takto velke (az 200 MB) prilohy mailu? Nehlede na to,
ze pokud je klientem win s oe a avg, tak to pada na timeout, nebot, nez si
to avg stahne a otestuje, tak oe rve, ze mu vyprsel limit na server,
standardne nastaveny na 1 min (ale ten se da samozrejme zvysit).

Diky, Honza.