Korektni nastaveni SoundBlasterLive! s ALSou

Zbynek Houska zbynek na pub.cz
Úterý Prosinec 13 06:33:25 CET 2005

Zdravim,

zajimalo by me mne zda existuje nejake HOWTO na nasteveni vyse zminene
zvukove karty. Mam problem se zadnimi reproduktory, hraji velice
potichu. Nastaveni alsamixeru jsem prochazel hodnekrat.

Moje karta je:

00:0d.0 Multimedia audio controller: Creative Labs SB Live! EMU10k1 (rev
04)
        Subsystem: Creative Labs CT4850 SBLive! Value
        Control: I/O+ Mem- BusMaster+ SpecCycle- MemWINV- VGASnoop-
ParErr- Step ping- SERR- FastB2B-
<TAbort - <MAbort- >SERR- <PERR-
        Latency: 32 (500ns min, 5000ns max)
        Interrupt: pin A routed to IRQ 5