Bezztrátový převod WAV -> MP3

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Prosinec 13 08:57:46 CET 2005

Zdravim!

> Potíž je v tom, že tyto WAV soubory mají "vnitřek" v MP3 - jenže jako
> WAV nemůže nést ID3 tag. Proto bych je rád převedl na MP3 tak, že se
> odstraní hlavička WAV a přilepí se nová, která odpovídá MP3. Jenomže
> všechny návody které jsem vyhrabal se týkaly _ztrátového_ převodu,
[...]

O takove utilitce nevim, ale nebylo by jednodussi, nez hledat navod na
konverzi, najit rovnou format hlavicek a odstrihnout a prilepit si je sam? :-)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Ctrl and Alt keys stuck -- press Del to continue.