Re: Bezztrátový převod WAV -> MP3

Tibor Zenis gzenis na gmail.com
Úterý Prosinec 13 11:16:02 CET 2005

On 12/12/05, Miroslav BENES <miroslav.benes na zdas.cz> wrote:

> Podrobnější popis souboru :
>
> $ file TRACK01.WAV
> TRACK01.WAV: RIFF (little-endian) data, WAVE audio, MPEG Layer 3, stereo
> 44100 Hz
>

> Potíž je v tom, že tyto WAV soubory mají "vnitřek" v MP3 - jenže jako
> WAV nemůže nést ID3 tag. Proto bych je rád převedl na MP3 tak, že se
> odstraní hlavička WAV a přilepí se nová, která odpovídá MP3. Jenomže
>
> Ještě vysvětlení - mám CD s hudbou, která je v popsaném formátu. Názvy

Mam podobne CD, ale subory sa volaju *.mp3:
% file v-tot-vecher-ya.mp3
v-tot-vecher-ya.mp3: RIFF (little-endian) data, WAVE audio, MPEG Layer
3, stereo 44100 Hz
% mp3info v-tot-vecher-ya.mp3 | konwert cp1251-ascii
File: v-tot-vecher-ya.mp3
Title:   TOT, KTO RAN'SHE S NEYU BYL      Track:
Artist:  -
Album:                                  Year:
Comment:                                Genre:  [255]

Mozno bude stacit mv TRACK01.WAV TRACK01.mp3.
Na tom mojom CD je ovladanie robene cez html, ale odkaz na pesnicku
ide na subor.wav, ktory tam nie je (je tam subor.mp3). Mozno pod M$
windows to funguje, to som ale neskusal...

       Tibor

--
~~~~~
Tibor Zenis