Spuštění WLAN

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Prosinec 13 15:14:23 CET 2005

Dobrý den,

snažím se připojit se s laptopem na náš WLAN router, ale nějak mi to nejde (v životě jsem to nedělal:-).

- driver: zdá se, že driver je správně nainstalovaný a nakonfigurovaný (Intel PRO/Wireless 2200BG)
- zařízení by mělo být "wlan-bus-pci-0000:01:03.0", čímž se asi nemyslí zařízení v /dev ...
- IP přes DHCP. Mělo by se automaticky spustit při startu.
- HW switch je on :-). (Ve Woknech to jede...)
- absolutně nevím jak to spustit, kde to má mít zařízení, atd. veškeré materiály se vztahují k ndiswrapperu, který instaluje windowsovský driver, což asi nepotřebuji, mám-li driver ready...
- nemůžu najít žádné zařízení v /dev :
# iwlist wlan0 scanning
wlan0     Interface doesn't support scanning
# ls /dev/w*
/dev/watchdog

Prosím o radu, třeba i odkaz na anglické/české manuály. Hlavně jak začít, co spustit, jak analyzovat.

Děkuji.

Oak

TTD: Fujitsu-Siemens AMILO M3438, Celeron M740, WLAN Intel Corporation PRO/Wireless 2200BG (rev. 05)