Vypalovani on-the-fly z prikazove radky

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Úterý Prosinec 13 20:46:31 CET 2005

Dobry vecer.

Hledam navod na %SUBJ% , puvodne jsem zalohoval pres image na disku a pak
vypalit, bohuzel data rostou a image se jiz na HDD nevejdou. Jedine , co jsem
po zadani do google v shelu nasel je tento prikaz :

mkisofs -R /muj/adresar | cdrecord -v fs=6m speed=2 dev=0,0,0

bohuzel mi nechodi. Prvni cast pred rourou asi skutecne posila iso soubor,
cdrecord vsak vrati :

The type of the first track is used for the toc type.
Currently only form 1 tracks are supported.

cemuz nak nerozumim. Je to vypalovani na DVD-RW a zkousim to pres program
dvdrecord.

toto http://www.tldp.org/HOWTO/CD-Writing-HOWTO-4.html take mlci.

Vetsina odkazu on-the-fly je na k3b , xcdtoast adt. Tam mi to samozrejme na
jinem PC funguje.

Pokud by mne nekdo nakopl spravnym smerem, byl bych moc rad.

Diky Honza