99 99 99 99... namisto bootu u Salckware

Balog Martin - TENEL balog na turboasistent.cz
Středa Prosinec 14 01:13:10 CET 2005

Zdravim,
dodnes jsem mel plne fungujici router, ktery byl nainstalovan,
prednastaven a plne fungujici (vyzkouseno), ale 14 dnu mi lezel u stolku
a nebylo na nej sahnuto. Dnes jsem chtel onen router jiz zapojit,
protoze sit je hotova, ale misto bootu (po vypisech z BIOS a HW tabulky)
se zobrazi jen 4 radky 99 99 99 ... na miste kde by mel byt zavadec LILO.

HDD je konfigurovan raiserFS 3.6? takto:
/hda1 ... /
/hda2 ... /tmp
/hda3 ... /swap

Boot z CD a to vcetne instalace probehne hladce, hdd lze formatovat,
upravit MBR, zapsat na HDD atd., ale po dokonceni instalace se system
nezavede a vypise jen ony 99 99 99 99...

Pres noc spustim HW test, lec neverim v chybu HW.

Nevedel by nekdo kde je ona chyba, protoze z tohoto jsem nestastny a
stoji mi na nem sit.

Predem DIKY za kazdou radu...

M. Balog

System:
Slackware 10.2 - 2.4.31 bare - original CD (instalovano cca 15x
bezproblemu)
HW
Celeron 466
64 MB SDRAM