Ondrej Vlach ovlach na nanobyte.cz
Středa Prosinec 14 13:40:18 CET 2005

Dne úterý 13 prosinec 2005 13:39 Miroslav BENES napsal(a):

> Opravdu. Bohužel.

> Znám, používám (občas).

> Neznám, ale to mi nepomůže.

> To sice ano, ale já už ty data mám ve _zkmprimovaném_ tvaru v
> _nesvobodném_ formátu.
> Těžko to můžu (bez ztráty kvality) převést na něco svobodného. Takže v
> tomto případě holt musím zůstat u MP3.

Pokud to ješte máte ve Wav(u) tak bych Vám opravdu doporučoval flac. Flac
pracuje na podobném principu jako komprese ZIP, RAR atd. -- tj. vezme Wav
soubor, zkomprimuje ho a při přehrávání opět "dekomprimuje" do Wavu. Taktéž
(jak jste chtěl) podporuje tagování. Už ho delší dobu používám a nemám s ním
jediný problém.

--
Ondrej Vlach
<ovlach na nanobyte.cz>