Squid s NTLM kontra Sun JVM a mojebanka.cz?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Prosinec 14 16:02:17 CET 2005

Libor Chocholaty napsal(a):

> Hloupy je, ze ve standardu HTTP/1.0 neni "Connection: keep-alive", je to
> jen vice ci mene rozsirena praktika.

Ano, "Connection: keep-alive" neni v HTTP/1.0 (RFC1945), ale nejak se
ta praktika rozsirila a byla pak popsana v HTTP/1.1 jako pouzivane
rozsireni pro HTTP/1.0 (v RFC2068 asi nejdrive, dneska ja aktualni
RFC2616?).

> Podle toho asi jo.

Hlavicka "Proxy-Connection: keep-alive" neni nikde popsana,
ale MS ji dle KB vyzaduje, takze by ji spravne asi vkladat mel.
Hlavicku "Connection: keep-alive" by dle RFC2068 klient nemel
vkladat, jestli-ze ma v ceste proxy server s podporou jen HTTP/1.0.

> Hlavne, kdyz plni ukol, ktery ma. :-)

Tak nejak, ted dalsi problemek s Nasa World Wind (v1.3.3.29687),
opet to ma nejaky vlastni nazor na NTLM. Do prvni vyzvy nevklada
jmeno pocitace a domeny. Do treti neda domenu. Nejak se to te
aplikaci neda rozumne vnutit.
Boze, proc uz IBM nevyrabi model M1? To snad bylo to nejlepsi,
co kdy delala na reseni problemu s uzivateli. :-))

Ja snad to NTLM hodim pod stul a pustim digest, ale ten je na
tom u klientu snad jeste hure, nez NTLM. :-(

	M.