Cisco 805 pouziti

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Prosinec 14 20:45:21 CET 2005

dresig na email.cz napsal(a):
> Ahoj,
>
> chci se zeptat, mam Cisco 805, ktere se mi doma vali. Jsem pripojen na
> internet od Karnevalu, který má vlastní router. Chtěl bych místo
> tohoto routeru připojit mé Cisco, ale už první problém na kterém
> jsem skončil, je rozhraní. Karneval ukončuje kabel koaxiálem, ale
> cisco má pouze seriové rozhraní. Je vubec možné, použít C805, jako
> firwal ke Karnevalu?
>
> Diky

Neměl by jste si něco přečíst o tom jak fungují kabelové sítě na
kabelovkách TV ?

http://www.internetprovsechny.cz/tech.php?ts=CATV&cid=108
http://usenet.jyxo.cz/cz.comp.ibmpc/0306/kabelovy-modem.html
http://www.dsl.cz/index.php?akce=162
http://www.karneval.cz/zakaznicky-servis-vice.aspx?kodsekce=internetckd
http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/62778
http://www.karneval.cz/zakaznicky-servis-vice.aspx?kodsekce=internetckd#2201

Takže pochybuji že to cisco má zabudovaný kabelový modem.

|    ICQ    179223500                    |

Vlastní zkušenost je velikým bohatstvím, protože teprve ona zhodnocuje
naše vědomosti. Vědomosti můžeme druhému dáti, ale zkušenost musí si každý
vykoupit vlastním potem, vlastními mozoly. Jenom zkušenostmi přicházíme
k vlastnímu názoru na věci. A jedině ti, kteří se na věci dívají vlastníma
očima, mají vyhlídku na úspěch.
		-- Baťa T.