Cisco 805 pouziti

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Prosinec 14 22:21:57 CET 2005

Miroslav Pragl napsal(a):
> hehehe to je asi profdef - kdyz psal koax myslel jsem RG58 ethernet :)
>
> MP

No nevím od kdy karneval z kabelových modemů vychází koax :-(

Buď USB nebo normální ETHERNET na UTP kabelu tedy nevím jak se ta placka
správně nazývá RJ45 ?

|    ICQ    179223500                    |

Vlastní zkušenost je velikým bohatstvím, protože teprve ona zhodnocuje
naše vědomosti. Vědomosti můžeme druhému dáti, ale zkušenost musí si každý
vykoupit vlastním potem, vlastními mozoly. Jenom zkušenostmi přicházíme
k vlastnímu názoru na věci. A jedině ti, kteří se na věci dívají vlastníma
očima, mají vyhlídku na úspěch.
		-- Baťa T.