Cisco 805 pouziti

Jirka Kubik linkonf na lidos.cz
Středa Prosinec 14 23:14:11 CET 2005

Hehe :-) Takovou silenou blbost jsem snad jeste nikdy nevidel, ale
jo, jde to. Musel bys poridit prevodnik Ethernet - V.35, vystup z
kabelovyho modemu zapichnout do prevodniku, prevodnik do Cisca a cely to
pres nej prohnat. Jeste zalezi na tom, jaky featury mas v IOSu toho
Cisca.

Druha vec je to, ze to naprosto nedava smysl. :-D Kaslal bych na to,
vzal bych hrebik a 805ku bych pritloukl na zed jako dekoraci. :-D

Jirka

-----Original Message-----
From: 'Jyxo Usenet' [mailto:usenet na jyxo.cz] On Behalf Of dresig na email.cz
Sent: Wednesday, December 14, 2005 5:26 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Cisco 805 pouziti

Ahoj,

chci se zeptat, mam Cisco 805, ktere se mi doma vali. Jsem pripojen na
internet od Karnevalu, který má vlastní router. Chtěl bych místo tohoto
routeru připojit mé Cisco, ale už první problém na kterém jsem skončil,
je rozhraní. Karneval ukončuje kabel koaxiálem, ale cisco má pouze
seriové rozhraní. Je vubec možné, použít C805, jako firwal ke Karnevalu?