Pripojeni vice pc na LAN na WAN

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Prosinec 15 10:40:52 CET 2005

Radiotechnik-Aš napsal(a):
> Zdravim vsechny.
>
> Mel bych takovy dotaz.
> Mam pripojeny domaci server na internet pres Ovislink 5460 Wifi, potreboval bych tento server propojit s dalsimi pocitaci v domáci Lan siti (mam 8P Switch) a umoznit jim sdilene pripojeni k Internetu.
>
> Muzete mi poradit nejjednodussi moznost proroutovani  teto site. Nejlepe pres prikazovy procesor. Pouzivam na obou PC Fedoru 4. Server ziskava ipadresu z Ovise pres DHCP server, takze nevim, jestli muzu udelat nastaveni pro ostatni pocitace na
> Lan take pres dalsi DHCP server instalovany na serveru.

> [...]

A proč by ne ?

Jednoduše přidáme sítovku a na ni připojíme switch do kterého nastrkáme
další PC.

No a na serveru bude me provádět NAT
http://www.netfilter.org/documentation/HOWTO/cz/NAT-HOWTO.html

No a pokud chceme dhcp není problém necháme ho pracovat pouze do vnitřní
sítě.

http://deja-vix.sk/sysadmin/

|    ICQ    179223500                    |

Mít někoho rád je jen jedna stránka věci - ta pohodlnější.
Snášet se s ním ta druhá - ta plná nedorozumění.
		-- Bucková