xdtv xawdecode

Slavo Fabian lists na zdarma.sk
Čtvrtek Prosinec 15 11:05:30 CET 2005

Nepouzivate niekto xdtv? Volal sa aj xawdecode nedavdo.
Pokusam sa nahravat video cez standartnu bttv kartu a standartnu zvukovu
kartu - doporucovane alsa ovladace - cez  ffmpeg a uz som pouzil
najnizsie rozlisenie 320x240 a nastavil hodnoty, ktore najmenej
zatazovaly pc a stale mi vypadava spusta  zvukovych bufferov a sem tam
vido snimok a program vypisuje, ze vraj mam slaby pocitac, pritom
procesor bezi len na 45 percent.
Starsi gv4l s ffmpeg vo verzii ked este bezala synchronizacia obrazu so
zvukom mi to graboval so 640x480 bez straty snimkov, alebo zvuku, takze
to nevyzera byt pocitacom. A aj by som v tom pokracoval, keby sa nieco v
novych verziach nezmenilo a dnes gv4l je v podstate nepouzitelny, kvoli
ne/synchrizacii.

Rovnako windows nahravaci program na rovnakom pc to graboval bez
problemov, kym som nepresiel na linux a nezlikvidoval windows.

V konferencii xdtv na podobny dotaz nebola ziadna odpoved - chlapik mal
pc, v ktorom vsetko bezalo, ked graboval z tv vstupu, ale ked presiel na
composite, zacal pc nestihat aj ked mal dost rezervu, co je dost podivne.

Slavomir