Digitalni podpis (Re: Squid s NTLM kontra Sun JVM a mojebanka.cz?)

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Prosinec 15 16:52:44 CET 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> I MS Outlook, a předpokládám, že Express také mají ještě jednu
> "vlastgnost":
>
> <cite>
> Po zdlouhavem hledani na internetu jsem nasel dokonce
> odkazy ktere na tuto chybu Outlooku upozornuji. Technicky se jedna o
> to, ze si
> Outlook neporadi se zpravou ktera je typu multipart/signed kdyz v tele
> zpravy je
> typ mulitpart/mixed a pritom telo obsahuje jen jednu cast.
> </cite>

Ale no jo :-) Jenze to nic nemeni na faktu, ze podepisovat zpravy do
konferenci a mailing listu je, slusne receno, nemoudre :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz