OpenVPN a bezpecnost?

Oqak node.ch na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 15 17:05:42 CET 2005

OpenVPN a bezpecnost?

Hraju si s OpenVPN (rada 2, vice buildu jsem zkousel), zatim v P2P modu no a
kdyz jsem si jen tak z legrace zmenil na jedne strane par znaku nakonci v
tom secret key.txt (to je ten # 2048 bit OpenVPN static key), restartoval
sluzby na obou stranach, tak svete div se, normalne jsem navazal komunikaci!

Jinak konfig je defaultni.

Muze mi toto nekdo prosim vysvetlit, to je OK chovani? Kdyz se ty klice
neshoduji tak bych se prece nemel dostat do druhe site (to prece odporuje
bezpecnosti), nebo se pletu???!!! nebo nekde delam neco chybne?