Vypalovani on-the-fly z prikazove radky

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 15 20:59:45 CET 2005

Dne čtvrtek 15 prosince 2005 11:50 Jan Houstek napsal(a):

> Nesledoval jsem cele vlakno, takze to uz mozna zaznelo, ale pokud
> netrvate na vymozenostech jako je packet-writing, tak udf filesystem
> vytvorite normalne pomoci mkisofs s volbou -udf (pripadne tou samou
> volbou pro growisofs, ktery to mkisofs preda).

Dobry den,
dekuji za reakci, problem byl, jak zalohovat PC , na kterem je vic nez 5 GiB
dat k zaloze (nekomprimovanych) , ale malo mista na image. Napadlo me to
udelat nejak on-the-fly vcetne komprimace. Vzhledem k tomu, ze jsem na nic
lepsiho neprisel, napadlo me UDF packet-writing a provest komprimaci primo do
mountu vypalovacky. S CD-RW to chodi. Takze jsem jednoduse chtel udelat neco
jako pripojit UDF naformatovane medium, spustit tar
cz(j)f /mnt/vypalovacka/zaloha.tar.gz (bz2) , a hotovo. Jedna se vesmes o
texty, ktere lze s uspechem komprimovat na cca 2 GiB. Podle toho , co jsem
zatim vyGoogloval, tedy bud pouzit DVD-RAM (netusim, jestli to mechanika
podporuje) , nebo investovat par Kc do dalsiho disku na isoimage. Mozna by
stacilo nejak premluvit growisofs , aby brala data z roury od taru, ale s tim
nejak nemam skusenosti.

Honza