OpenVPN a bezpecnost?

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 16 03:37:43 CET 2005

Oqak wrote:
> [...]
[...]
> Ano, zmenil jsem par bajru na konci. Takze ten klic neni pouzit cely? :-(

S vami je fakt potiz. Normalni clovek by si precetl moji odpoved,
podival by se do openvpn(8), nasel by si popis --secret a toho
volitelneho parametru direction a uz by tu neotravoval.

Ale to byste nebyl vy, abyste se nezeptal na vec, na kterou jste a) uz
odpoved dostal a b) dalsi informace jsou na dosah ruky.

-- Honza Houstek