Hra pro Linux jako darek?

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Prosinec 16 12:02:47 CET 2005

On Thu, Dec 15, 2005 at 11:43:15PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> 	Zdravim,
>
> 	jeden znamy se na me obratil s tim, ze by chtel koupit nekomu
> jako darek nejakou hru, nejlepe nejakou strategickou, a pro Linux.
> Ja moc hry nehraji, takze jsem (zatim) neporadil, ale zjistuju touto
> cestou. Jakou hru byste doporucili?

hola,

http://www.tuxgames.com/

tak zkusil bych asi tohle. nahore je "Browse Products".
ovsem je to v anglii, takze platba zrejme kartou, lepsi vyber jsem ale nikde
nevidel, hlavne ne v cechach. ono pro linux to tak slavne fakt neni.

jinak strategie komercni tak akorat heroes III, majesty, ovsem to jsou fakt
stare kousky.

take vysla od ceskych mindwarestudios hra coldwar(asi po 5ti letech), coz je
takova ala splinter cell stealh akce se tomu dnes honosne rika. dostalo to
celkem obstojne hodnoceni, sice zadna legenda, ale je pod linux. otazka je,
zda uz se jejich vydavatel rozhodl, jak bude linuxoveho klienta distribuovat.
zrejme proste download a instalace z vidloverze. demo linuxove uz je.

s pozdravem
mk

P.S.
velice dobra strategie, ovsem opensource, je battle of wesnoth na
www.wesnoth.org.