Hra pro Linux jako darek?

Peter Gaal gaal na ynet.sk
Pátek Prosinec 16 12:15:43 CET 2005

Tak neviem, ak je nutne kupovat, tak asi neporadim, ale dobra hra, co ide aj
v linuxe, je openttd (open source verzia transport tycoon) - neviem ci
zaradim medzi strategie, skor je to ekonomicka hra, simulator dopravy. V
podstate ju treba kupit, pretoze hra vyuziva grafiku este z hry transport
tycoon deluxe, ale kod je zadarmo a je open source. Jediny problem je ten,
ze uz ta hra (transport tycoon deluxe) sa v obchode neda zohnat, kedze to
vyslo okolo roku 1994.
Ale ako darcek dobre posluzi.

Viac info najdete na www.openttd.org