rsync patterns - jak zalohovat jen vybranme adresare?

oldfrog oldfrog na volny.cz
Pátek Prosinec 16 16:05:05 CET 2005

Jak zalohovat v danem modulu jen vybrane adresare a ostatni vynechat?

Napriklad chci zalohovat jen adresare orders a photo (vcetne obsahu),
nikoli vsak adresar cache:

cache/
cache/1/
cache/2/test neodpovidatka
orders/
orders/archiv/
orders/export/
photo/
photo/1/
photo/2/
photo/3/

rsync -a --filer-from='backup-list' user na host::module /backup-dir/

Jaka pravidla nasazet do backup-list? Zkousel jsem

---cut---
- /*
+ /orders**
+ /photo**
---cut---

nebo

---cut---
- /**
+ /orders**
+ /photo**
---cut---

---cut---
- **
+ /orders**
+ /photo**
---cut---

a porad mi to stahuje i cache :-/  Kdyz postupuju inverzne, tj. vyberu
adresare, ktere nezalohovat, skutecne se zazalohuji jen ostatni. Ale
vyse zminenym zpusobem mi to nejde. Muzete me nakopnout?

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'