Hra pro Linux jako darek?

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Pátek Prosinec 16 18:22:09 CET 2005

Jan Kasprzak teithant o Hra pro Linux jako darek?:
> 	jeden znamy se na me obratil s tim, ze by chtel koupit nekomu
> jako darek nejakou hru, nejlepe nejakou strategickou, a pro Linux.
> Ja moc hry nehraji, takze jsem (zatim) neporadil, ale zjistuju touto
> cestou. Jakou hru byste doporucili?

Před pár lety jsem koupil na http://www.blue-point.cz Heroes of Might and
Magic III, a měli tam i Civilization: Call to Power (která podle dema zřejmě
také stojí za to). Jenže teď to vypadá, jako že už software neprodávají.

Kdyby to mohlo být zadarmo, doporučuji Battle for Wesnoth
(http://www.wesnoth.org ). Tahová strategie na hexové mapě, trochu podobná
Panzer Generalovi.

A nebo FreeCiv.

Z Windowsích věcí (tedy za peníze) pod Wine docela dobře chodí Caesar III.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F