festival - jak dávkově přečíst text?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Prosinec 17 00:40:10 CET 2005

Dne čtvrtek, 15. prosince 2005 17:21 Pavel Machek <pavel na suse.cz> napsal(a):
> Ahojky!

> Jo, ja to potom nasel, ale instalovat jsem to nezkousel. Epos chodi
> pekne, ale tohle ma lepsi sanci na hezkou integraci do zbytku systemu.

tohle chodí _velmi_ pěkně, ale byl jsem asi jeden z mála nedeveloperů (ne-li
první), protože jim tam v distribučním tgz pár věcí zjara chybělo (nějaké
prázdné adresáře co se make-nutím plnily). Stáhnul jsemsi už novější verzi,
ale ještě ani nerozbalil, holt není čas.

To s tím .festivalrc zkusím, uvidíme.

Dík za tipy,

--

                        Jaroslav Lukesh