zpracovava cron exit kod ulohy?

OldFrog oldfrog na volny.cz
Sobota Prosinec 17 16:54:44 CET 2005

Mel jsem za to, ze pokud nejaka uloha skonci nenulovym kodem,
cron odesle mail o chybe. Ale nefunguje mi to. Pouzivam
vixie-cron-3.0.1-56mdk. Skutecne si cronu nevsima exit kodu?
Pripadne chova se nejaky cron demon jinak?

Co jsem zkusil:

1. uloha se provede, zadny mail ani chyba v logu:

    # check if cron sends mail when someting goes wrong
    */1 *  * * * /bin/false

2. uloha se provede, vystup se odesle mailem

    # check if cron can send mail
    */1 *  * * * /bin/uname -a

3. uloha se provede, sh vypise chybu, ta se odesle mailem

    # check if cron sends mail when command not found
    */1 *  * * * /bin/nonexistingcommand

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'