filesystem tweaks

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Sobota Prosinec 17 19:30:36 CET 2005

Zdravim,

vyskytla se mi moznost nejakou dobu vyuzivat docela vykonny novy stroj,
nez ho dam do produkce - takze bych si na nem rad vyzkousel cinnost,
ktere se tak pekne rika 'tweaking' - neboli ladeni systemovych parametru
za ucelem dosazeni vyssiho vykonu. Muzete mi nekdo doporucit stranku,
ktera je podobnym aktivitam venovana? Google par veci nasel, ovsem rad
bych si usetril cas s overovanim jiz overenych, spatnych tipu...

Moje konfigurace bude SunFire X4100, 4GB RAM, SCSI disky, pricemz cilove
urceni je bud antivirovy system (Clamav, Amavis, Spamassassin, Postfix),
nebo DNS server (BIND) (nevyuziji tedy tipy na IDE disky, ladeni
grafickeho vykonu apod).

Diky!

Pavel Urban (pavel.urban na imaginet.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, owned by Cesky Telecom, a.s. (www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/