sdileni internetu na Lan pres PC s WAN, jak na to?

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Prosinec 17 22:19:56 CET 2005

... a proc by nemel jit? jasne, ze pujde.

Pro home gateway spise doporucuji embedded router typu Ovis, Asus, nez stare
PC. Je tam skoro kompletni linux a bere to 10x mene proudu a 10x mensi a
nehuci to, neprasi to - nema to vetraky, za rok mate usetreno na el.
energii. Ext. disk lze take pripojit.

>Povolit routování
>
>echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
>
>To by mělo stačit, nicméně velmi bych doporučil si o tom něco přečíst.
>Např. na rootu vyšla série článků
>http://www.root.cz/clanky/linux-jako-internetova-gateway-1/

Diky moc Michale, konecne jsem to rozchodil, uz jsem myslel, ze budu
muset lezt nadosmrti
na internet pres server, kterej mam v takovym domacim malym botniku :-).
Prece jenom, botnik neni idealni misto na relax u PC.

Zapomel jsem totiz:

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

Mel bych jeste jeden dotaz. Pujde pres tu maskaradu pripojit ne net klientum
na
masinach s windows xp, nebo musim pro to udelat jeste neco extra?

Prijemny vecer vsem.
Petr.