Jak rebootovat stroj, ktery na reboot nereaguje ?

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Sobota Prosinec 17 23:38:49 CET 2005

Dne sobota 17 prosince 2005 23:11 Martin `MJ' Mares napsal(a):

> Zkuste se jeste podivat do dmesg, jestli tam nenajdete nejake katastroficke
> zpravy od kernelu

tam je jen zprava o tom, ze se kousnul ten fetchmail, a jak se spousteli
dalsi, tak se otevrelo moc konexi.

Dec 17 21:44:23 mail cron[4128]: (root) MAIL (mailed 60 bytes of output but
got status 0x0001 )
Dec 17 21:44:34 mail syslog-ng[5964]: Error accepting AF_UNIX connection,
opened connections: 100, max: 100

Honza