video streaming pomoci multicastu

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Neděle Prosinec 18 19:35:40 CET 2005

Jirka Kubik wrote:
> Diky za vycerpavajici radu. Slo mi spis o hardware s videovstupem,
> nejakou grabovaci / enkodovaci kartu [...]

Tak si ujasnete, co vlastne chcete. Puvodni dotaz byl na "streaming
videa pomoci multicastu do site". Na to opravdu staci sitova karta a
nejaky vhodny software, treba ten videolan.org.

Kde a jak chcete to streamovane video ziskat, jste nam nepopsal, takze
tezko doporucit nejaky grabovaci hardware. Co se encodingu tyka, tak pro
MPEG-2 bych se vykaslal na nejaky specialni hardware a bude-li vstupni
format jiny, prekodoval bych to softwarove.

Kterou ze stovek moznosti mate na mysli "videovstupem"?

-- Honza Houstek