Firebird 1.5.2 a RedHat 7.3

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Prosinec 19 09:31:44 CET 2005

Pavel Kankovsky <mailto:peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:

> A co takhle zkompilovat GCC 3.2 ze zdrojaku, co? ;)

	Bohužel kdybyste četl řádně, víte, že není jednoduše splnitelná
základní prerekvizita - konkrétní požadavek na MAJOR verzi GLIBC (případně
vyšší) není v případě RedHat 7.3. splněn a proto to nelze... - tento
požadavek jsem si nevymyslel... dokonce mám v určité podobě toho GCC
zkompilováno - za účasti několika hnusných hacků... bohužel také mám
praktickou zkušenost, že negeneruje zřejmě vždy ten správný kód a
zkompilované binárky padají na signál 11, nefungují zcela spolehlivě atd...