Spuštění WLAN

Vaclav Stepan stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Prosinec 19 12:32:51 CET 2005

Dobre odpoledne,

V podstate potrebujete nahodit ipw2200 driver - pokud mozno v nejake
rozumne verzi.
Budto to mate v jadre - ale to wlan0 u 1.0.8 ani 1.0.0 verze rozhodne
neni, takze mate
dost mozna nejaky praveky ovladac, nebo to tam musite dostat.
Na http://ipw2200.sourceforge.net/ je driver, navic budete potrebovat
stahnout a nainstalovat
firmware (na strankach Intelu tusim) a pak 802.11 balicek (odkazy porad
z te ipw2200 stranky).
Kdyztak by Vam mohlo pomoct HOWTO pro ThinkPad:
http://www.thinkwiki.org/wiki/Ipw2200

Pokud tam ted mate nejaky kernel s jinym ovladacem, dost mozna budete
muset prelozit cely
novy (nebo selektivne promazat moduly v /lib/modules/vas_kernel a
dokompilovat nove, pokud ale mate
zdrojaky k tomu puvodnimu).

Pokud byste narazil na to, ze ten router jeste navic pouziva WPA, budete
potrebovat i wpa_supplicant,
zase v nejake aktualni verzi.

V podstate to ale vsechno je jenom se drzet HOWTO, zadna neodhalitelna
past tam neceka.
Jo - na NDIS wrapper se klidne vykaslete, vubec neni potreba.

S nastavenim DHCP a tak - to asi uvedte distribuci na ktere to rozbihate.

Vaclav Stepan