zpracovava cron exit kod ulohy? - SOLVED

oldfrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Prosinec 19 13:43:34 CET 2005

Jan Houstek wrote:

> Vixie cron posle mail, ma-li uloha neprazdny STDOUT nebo STDERR. Navic v
> hlavickach toho mailu posila environment toho skriptu. Pokud o to tolik
> stojite, modifikace cronu, aby exit code ulohy poslal jako dalsi X-Cron
> hlavicku, je trivialni.
>
> -- Honza Houstek

Slo mi o to, aby cron poslal mail v pripade,
ze uloha skonci nenulovym exit kodem - a to
vzdy, tedy i v pripade, ze program nevygeneruje
zadny vystup na stdout/stderr.

Je skoda, ze to v zadnem cronu neni implemetnovano,
podle me to je zcela logicky pozadavek.

Vyresim to obalovym skriptem pomoci ktereho budu
vsechny ulohy spoustet.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'