HP ML310 RAID

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Pondělí Prosinec 19 15:04:46 CET 2005

Dne po 19. prosinec 2005 09:40 BlackHole napsal(a):
"HP ML310 RAID"

> Ahoj lidi
> pri instalaci noveho Debianu (Sarge) mi tento stroj hlasi ze nemuze
> najit disky ... Jsou tam 2x80 GB SATA v RAID. Je lepsi nechat je tak...
> nainstalovat a pak az vytvorit RAID ?
> Jsem zacatecnik
> diky moc kdyby jste meli navody a tipy pro zacatecniky popr.(www.root a
> podobne znam)  kde si muzu  na internetu "zive" pokecat s lidim co tomu
> rozumi - dekuju za tipy.

Ahoj,

Problém bude v tom, že instalační jádro nemá ovladač pro SATA řadič, resp, o
něm neví.
Řešení je povícero: můžete sestavit vlastní jádro a to podstrčit instalátoru,
nebo přepnount v SETUPu disky na emulaci ATA, nainstalovat. Přičemž to tak
můžete nechat, nebo dodat do jádra ovladače v modulu či zakompilovat do
jádra. To už po té zaleží jen na vás.

--

Antonín Mička