HP ML310 RAID

Mašek Radek radek.masek na computersystem.cz
Pondělí Prosinec 19 15:50:57 CET 2005

> resp, o
> instalátoru,
> tak
No .. možná jsem neschopnej, ale některý SATA řadiče od Adaptecu se mi fakt nepodařilo rozběhat. Problém byl většinou v tom, že ovladače byly binarní "něco", kompilované oproti distribučním kernelům RHEL 4 a SuSE, debian jsem nerozběhal. Zdrojaky ovladaču pro vlastní kompilaci kernelu jsem nenašel ani na Adaptecu.