zpracovava cron exit kod ulohy? - SOLVED

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 19 16:44:15 CET 2005

oldfrog wrote:
> Slo mi o to, aby cron poslal mail v pripade,
> ze uloha skonci nenulovym exit kodem - a to
> vzdy, tedy i v pripade, ze program nevygeneruje
> zadny vystup na stdout/stderr.
>
> Je skoda, ze to v zadnem cronu neni implemetnovano,
> podle me to je zcela logicky pozadavek.
>
> Vyresim to obalovym skriptem pomoci ktereho budu
> vsechny ulohy spoustet.

No, vzhledem k tomu, ze prikaz v crontabu je uz tak jako tak
interpretovan shellem, netreba psat obalku a staci za kazdou ulohu
pripsat "|| echo FAILED".

V klasickem cronu (at uz vixie nebo podobnem) neni hromada potencialne
uzitecnych veci, napr. vedle spusteni ulohy logovani i jejiho ukonceni,
moznost zamykani a zajisteni behu pouze jedne instance ulohy a rada dalsich.

Da se k tomu pristoupit nekolika zpusoby -- zvyknout si, nejake si to
doskriptovat, nebo napsat vlastni cron, to uz je na vas.

-- Honza Houstek