Mikrotik-jaký PC na 50-100lidí?

simon na cesa.cz simon na cesa.cz
Úterý Prosinec 20 10:14:43 CET 2005

On Mon, 19 Dec 2005 19:41:29 +0000 (UTC)
mdvrk na centrum.cz wrote:

zdravim

> No do toho pc dam 4-5 wifi sitovek takze na jednu to vychazi 20-25 lidi a
> to uz je realnĂŠ ne?pc to bude odhadem co nejlevnejdi, aby mel motherboard
> 5 nebo 6pci slotu takze tak p2 nebo 3 okolo 500mhz...

pokud to mate pro kamarady mohla by to byt zabava
pokud vas bavi bu(l)shit hlavou do zdi ... nebo
ladit a opravovat .. a vymenovat a ladit a opravovat ...

pokud to chcete delat komercne tak je to cesta do pekel ...

100 lidi .. to spis vidim na distribuovane reseni ....

vemte radeji 3-5 HW apcek ...
... potrebujete neco co udela wifi a malej router
... nemusi qosit i kdyz alespon nejky zaklad je dobry ... jde o to zmensit broadcast domenu a pripadne udelat
access listy co nejblize klientovi ... atd ...

nakrmte je nejakym hezkym linuxovym firmwarem ...
dejte je co nejblize klientum ..

z druhe strany udelejte tem kramum distribucni vrstvu ...
at uz dratem jestli jsou blizko sebe nebo jakymkoliv nejlevnejsim hw WiFi bridgem ...
( a kdyz o tom tak premyslim mozna bych se poohledl po nejakem Acku .. levnem ... preci jen je
zatim v tomhle pasmu volneji... zatim) no a postavte nejaky stroj ktery to z tohohle wirelessu
bude poustet ven ... bude se starat o pridelovani pasma .. utentikaci management ... treba i v spolupraci s tema linux-hw-apeckama

... asi vas nepotesim .... ale 100 stalych klientu je docela dost ... a mit vsechno v jednom stroji
... ktery bude uz svou HW konfiguraci na pokraji stability .. mnooo neviim ...
navic na tom garantovat treba i jenom 6/7 -))) je o uusmev -)

toz tak

simon

ps: a omluvte moji czestinu siiim ...
zrovna jsem vylezl zpod stolu a czesky neumiim i kdyz jsem
v pohode -)))