PLEXTOR DVDR PX-740A a "This drive is not supported by this version of the driver" - SOLVED

oldfrog oldfrog na volny.cz
Úterý Prosinec 20 18:31:40 CET 2005

Petr Šobáň wrote:

> Předně bych skontroloval zda používáte správný ovladač pro řadič EIDE.
>
> Taky bych skusil přepnout ho na pomalejší rychlost nepoužít dma a
> podobně, skusit vyměnit kabel, dát tu CDROM na samostatný kabel a samu a
> podobně.
>
> Jiné CD, DVD to dělají?
>
> Podle mě to bude nějakej HW problém ovšem přijít na to co to dělá bude
> obtížné.

Zjistil jsem, ze PLEXTOR DVDR PX-740A ma zavazne problemy s DMA.
Chova se takto na vice strojich. Resenim je kupodivu ZAPNOUT DMA.

# hdparm -d1 /dev/dvd

Pak funguje cteni bez zminenych chyb v dmesg a nactena data jsou
bez chyb. Pokud si budete kupovat vypalovacku, sahnete radeji
po jinem kousku.

Klidne Vanoce preje
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'