Watchdog nebo po siti spinatelna zasuvka 230V

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Prosinec 21 18:20:32 CET 2005

Vasek Stodulka wrote:
: 	sháním pro Linux hardwarový watchdog nebo nějakou napěťovou zásuvku,
: která jde ovládat přes síť. Co použiju bych se chtěl rozhodnout podle ceny,
: ale v zásadě potřebuju něco, co by mi pomohlo v případě zatuhnutí serveru.
: Zásuvka by mohla být klidně včetně UPS nebo nějakého watchdogu, ale tady
: nevím, jestli něco takového vůbec existuje.

	No, jeste zalezi kolik stroju na to chces napojit. My pouzivame
master switche od APC - nevim presne typ, ale neco podobneho tomuto:

http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=AP7901

Ma to telnet, HTTP, SNMP, a mozna i neco dalsiho. Pro jeden stroj je
to asi prilis drahe a vykonne. Pouzivame to v kombinaci se seriovou
konzolou k nejakemu konzolovemu serveru (seriove karty mame Cyclades
16YeP).

	Nebo HW watchdog, ktery je vestaveny v nekterych cipsetech
(treba integrovane cipsety od intelu, nebo desky co na sobe maji
cip w83627hf (nebo podobny; pouziva se hlavne pro senzory, ale ma
i watchdog - ja tohle mam v Tyanu S2882, napriklad).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |