Firebird 1.5.2 a RedHat 7.3

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Prosinec 23 12:15:34 CET 2005

Pavel Kankovsky <mailto:peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> Aha. Tak uz tusim vim, o cem mluvite. Ja mam mozna nejaky jiny
> (starsi?) spec, tam je pozadavek "jen" na 2.2.90-12. A je tam u toho
> vysvetlujici komentar "Make sure pthread.h doesn't contain __thread
> tokens"

	A máte k dispozici (nejlépe udržovanou, ale není podmínkou) tuto
zdrojovou verzi nejlépe v src.rpm (taktéž není podmínkou)?

> To je jen takova mala kolize v identifikatorech, co lze snadno
> vyresit, aniz by se kvuli tomu muselo upgradovat cele glibc. Viz napr.
> http://lists.debian.org/debian-glibc/2005/08/msg00210.html

	Toto jsem pořešil podobným háčkem, bohužel v mém případě těch
problémů bylo více, ale pokud si dobře pamatuju, kolem bits.h tam bylo
taktéž něco (ale nesouviselo to s thready)

	Navíc on je problém občas i provoz samotného GCC (-C++) 3.2. proti
GLIBC 2.2.X, prostě si ne úplně sedí...